2010-10-29

Imorgon är det äntligen jazzfestival, men.......

.....men min favorit är inte på plats, the man with the redhorn. Synd, för jag ville så gärna att han skulle komma även i år. http://www.nilslandgren.com/
Hur som helst är det här en jättefin marknadsföring av Linköping, för 23 året kör man jazzfestivalen.
Nisse kommer väl en annan gång, eller också får jag åka till honom i Berlin.
En annan bekant till mig tycker att jag borde åka dit för att träffa borgmästaren där. Han lär vara en riktig dandy och även förstås kontroversiell. Hur som helst är Berlin idag än mer ett centra för kultur och för handel. Handelssidan har förstås vuxit sedan murens fall då Berlin återtog sitt forna majestät.
Kanske blir det en tripp dit, det är ju inte så långt egentligen.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv