2011-05-31

100-dagen

Idag är det 100 dagen, det betyder att kommunfullmäktiges alla ledamöter under dagen ska besöka minst 100 av Linköpings 10.000 företag.
Själv är jag inbokad på Tekniska Verken och RTL-Ekonomi. (Anders Jonsson på TEkniska Verken bad mig ta på bra skor så jag ska kunna klättra runt!! På vadå? En hög skorsten?jag får väl se...... ) På RTL-ekonomi finns en före detta kollegas tvillingbror, jag vet att de är som tvillingar brukar vara, enormt lika. Det ska bli roligt att träffa tvillingen men också att få höra om företagets ev. frågeställningar och problem. För det är en av syftena med dagen. Ta reda på vad som är svårt krångligt i Linköping. Allt ska kunna bli bättre.Båda företagen ligger inom samma område så det är bara att cykla mellan dem.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv