2009-05-13

Dag 5 - 13 maj

Nu på morgonen ska vi dela ut något gott att äta till de som kommer inpendlandes till Linköping med tåg. Så här tidiga "mornar" är inte min melodi egentligen, men vad gör man inte för det är ju bara var femte år som det är val till Europaparlamentet.
Igår kväll hade vi en radiodebatt och det var en ny upplevelse för mig och de andra sex som deltog. Man var tvungen att vara knäpptyst förstås när de andra pratade och även när konferencieren pratade.
Radiofolket bjöd på wienerbröd! Det är ju sånt som jag väldigt sällan äter egentligen, men igår kväll och för blodsockrets skull var det nog bra???
För övrigt ska vi ha styrelsemöte i STadshus AB idag och senare ska jag besöka "Infokomp", en gymnasieskola som vill veta lite mer om Europavalet och om borgmästarrollen.

Imorgon bitti ska jag till flygplatsen för att möta vår kung Carl XVI Gustaf och hans hustru, vår drottning Silvia. Dock inte så tidigt som idag , det är tur det...............!

2 kommentarer:

Lennart B sa...

Upplagd av Ann-Cathrine Hjerdt kl. 05:26 står det...
det var tidigt det också
tydligen är alla jättetidigt uppe ;)))

Lennart B sa...

"Upplagd av Ann-Cathrine Hjerdt kl. 05:26"
det är vansinnigt tidigt vissa är uppe o bloggar ;)))

Bloggarkiv