2009-10-17

Kvinnor - Tjejer ,vill några av er se hockey och prata trygghetsfrågor

Den 26 november är det min tur att låna hockeylogen som hyrs av Linköpings Kommun i Cloetta Center.
Jag vill gärna ha sällskap av andra kvinnor, damer och tjejer som kan tänka sig att också prata lite om trygghetsfrågor.
Vad är trygghet för dig? Trygghet i hemmet kanske, trygghet på stan, i trafiken, eller någon annanstans.
Logen är inte stor så det finns så många platser, först till kvarn alltså.(Du betalar ingenting för att se matchen, förtäring ingår!)
Det skulle vara roligt att få med lite olika åldersgrupper tycker jag förstås så ett visst urval kanske ändå måste ske. Du måste inte gå i skola eller jobba, alla är välkomna!

Välkommen att maila mig på annhje@linkoping.se för att anmäla dig. Skriv "Hockey" som rubrik!
Datum Torsdagen den 26 november, klockan 19.00 LHC- Frölunda , obs vi träffas redan klockan 18.00!
"OBS Jag kommer vid senare tillfälle att bjuda in killar och män till en liknande träff!OBS"

Inga kommentarer:

Bloggarkiv