2010-03-21

Nima Dervish - försvarar sig

Efter mitt inlägg tidgare i år om Nima Dervish, fick jag nyligen ett mail från Nima Dervish där ha erkänner att han sagt dumma saker vid ett gräl.

Det är som han själv skriver förstås inget ovanligt, jag menar att man säger saker som man senare ångrar. Nima ber mig ge honom en chans att förklara sig.
Här är en länk till hans egen sida där han skriver om händelsen.
http://nordicdervish.wordpress.com/cirkus-realtid/
Ni får själva bilda er en uppfattning om saken genom att läsa vad Nima skriver.

En sak bara, världen behöver modiga män och kvinnor för att komma åt de allvarliga saker som Nimas och Güngörs bok handlar om. Jag tror att Nima fortfarande kan göra en insats, men att han nu får förklara sig vid varje fortsatt debatt han deltar i kommer göra vägen snårigare för honom.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv