2011-02-19

Melodifestivalen repet

På repetionskvällen av Melodifestivalen var det så mycket folk att man nästan kunde tro att det var verkligt tävlingsdags. Allt genomförs som om det vore tävlingskvällen under ledning av en studioman och förstås de båda programledarna.
Cloetta Center känns verkligen ombonat en sån här kväll, ljus och avgränsningar gör att rummet känns hemtrevligt faktiskt.
Min favorit är Sebastian men han fick inte de mesta applåderna utan Erik Sade hade publikens stöd och hjärta det märktes. Jag hälsade på Erik härom kvällen och jag förstår varför han är populär, trevlig och söt med en positiv utstrålning. Nu har min partikollega Christian lovat att sjunga i fullmäktige om inte Erik går vidare. Jag måste säga att jag ser fram mot en sådan utvecklign även om det är till Eriks nackdel, men det kanske är lite väl elakt av mig att göra det?   Hur som helst, kul att tävlingen går av stapeln ikväll och jag önskar alla artister ett Stort Lycka Till!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv