2010-02-07

Ishockeylogen står tom!

Under Ordet Fritt i Corren skrev signaturen "AB" att Linköpings Kommuns loge står tom match efter match. Naturligtvis måste vi kolla om det är så. Min bild är en annan, men jag måste förstås kontrollera innan jag säger något annat.

Hur som helst, den 11 mars finns det platser kvar för några killar eller män som vill se hockey, Jag gjorde ett upprop, en inbjudan här över nätet för några veckor sedan, men det verkar lite trögt med att få män att nappa.

När jag i höstas bjöd in kvinnor så "klatschade det till på nätet" direkt. Logen blev full på nolltid och vi hade en jättekul kväll tillsammans.

Så kom igen nu killar, det finns platser kvar, ni får se matchen mellan LHC och Brynäs, ni får mat och kaffe och ni får berätta för mig vad trygghet betyder för er.

Anledningen till att jag behöver få era synpunkter på trygghet är att vi ska skapa ett trygghetsprogram för Linköping. Nu vill jag gärna höra vad männen tycker!

maila mig på annhje@linkoping.se!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv